Τελευταία νέα
Σχολεία μέχρι τις 6 το απόγευμα και σπίτια με χαμηλό ενοίκιο: Ο κυβερνητικός σχεδιασμός Δημοσκόπηση Palmos Analysis: Ανησυχία των πολιτών για την ακρίβεια – «Ανεπαρκή τα μέτρα» λέει το 67% ΣΥΡΙΖΑ: “Πέφτουν οι σφαίρες βροχή … με Μητσοτάκη! Λειτούργησαν ως πιστολέρο της Άγριας Δύσης οι αστυνομικοί της ΔΙΑΣ. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Σαουδική Αραβία για τη Σύνοδο Κορυφής της Μέσης Ανατολής “38 κάλυκες, έλεος! Δεν ήταν τρομοκράτες απέναντι με όπλο”! “Καρφιά” Κατερινόπουλου: Με 1 μήνα εκπαίδευση πήραν κόσμο στη ΔΙΑΣ, κινδυνεύουν περισσότερο από το συνοδό παρά από κακοποιούς” (vid) Κόλαφος η Συνομοσπονδία Ρομά για ΕΛΑΣ-ΜΜΕ για τη δολοφονία στο Πέραμα: Ήταν 18 ετών, είχε κατηγορηθεί για κλοπή μοτοποδηλάτου, γιατί αναφερόταν ως 20χρονος και σεσημασμένος; Διχάζει Γερμανία-Τουρκία η υπόθεση Καβαλά. Ερντογάν: Πάει για ρήξη με Γερμανία-Δύση; “Όλοι είμαστε καλά”! Και δεύτερο βίντεο που αποκαλύπτει η “Εφ.Συν.” εκθέτει την ΕΛ.ΑΣ. για την ανακοίνωση που μιλάει για “7 τραυματίες αστυνομικούς” Γιάννης Πλακιωτάκης για Τουρκία: Παραβιάζει συστηματικά το Διεθνές Δίκαιο – 600 εκατ. ευρώ στη φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων μας Παρέμβαση Θεοδωρικάκου με επίσκεψη «συμβολικού χαρακτήρα» στους κρατούμενους αστυνομικούς Συνήγορος των 7 αστυνομικών για το Πέραμα αναλαμβάνει ο Κούγιας – Αντιμέτωποι με κατηγορίες για ανθρωποκτονία από πρόθεση με ενδεχόμενο δόλο, απόπειρα ανθρωποκτονία κατά συρροή και οπλοχρησία Από Σπόντα 23.10

Γιάνης Βαρουφάκης: Μόρφωση Παντού – Όχι στην Α(πα)ξιολόγηση

Οκτώβριος 14,2021

Δήλωση του Γραμματέα του ΜέΡΑ25 Γιάνη Βαρουφάκη


Για την «Αξιολόγηση» της κ. Κεραμέως στα Δημόσια Σχολεία

Ερώτηση: Ποιος δεν θέλει αξιόλογη δημόσια παιδεία;
Απάντηση: Η «Μητσοτάκης ΑΕ» που ανέθεσε εργολαβικά στην χειρότερη Υπουργό Παιδείας όλων των εποχών τη διάλυση όποιων μορφωτικών αξιών έχουν διασωθεί στα σχολειά μας. Και ποια μέθοδο απαξίωσης των σχολείων επέλεξε η κα Κεραμέως; Ένα σύστημα ψευτο-«αξιολόγησης» το οποίο έχει την ίδια σχέση με τις αξίες που έχει ο λύκος με τα συμφέροντα των αμνών.

Τα σχολειά μας πάσχουν από υποστελέχωση, εξοπλισμένα με υπολογιστές λίγους & απαρχαιωμένους, με κτήρια ακατάλληλα, έλλειψη βιβλιοθηκών, αθλητικών εγκαταστάσεων ορδές ανασφαλών αδιόριστων αναπληρωτών. Οι δάσκαλοί μας, ακόμα κι οι μόνιμοι, στερούνται πρόσβασης σε ουσιαστικά, ποιοτικά επιμορφωτικά προγράμματα.

Όλα αυτά πρέπει να καταγραφούν.
Οι αδυναμίες πρέπει να αντιμετωπιστούν.
Οι αδύναμοι μαθητές και δάσκαλοι να ενισχυθούν.
Η μόρφωση να κερδίσει τη μάχη εναντίον της άγνοιας και της γνώσης-κονσέρβα.

Τίποτα από αυτά, που πρέπει να γίνουν, δεν θα γίνουν με την δήθεν «αξιολόγηση» της κας Κεραμέως. Στόχος της Υπουργού είναι ένας. Να δημιουργηθεί μια κατάταξη σχολείων ώστε:

• Τα σχολεία με χαμηλή βαθμολογία να δαχτυλοδειχτούν, να τιμωρηθούν οι δάσκαλοι, ίσως και να τα κλείσουν.
• Τα σχολεία που είναι ψηλά στην κατάταξη να ιδιωτικοποιηθούν ντε φάκτο, π.χ. σε πρώτη φάση να τα αναλάβουν «ανάδοχες εταιρείες-χορηγοί (όπως και τα δάση) και, αργότερα, να αρχίσουν να παίρνουν μαθητές με εξετάσεις – στις οποίες τα παιδιά των πιο ευκατάστατων θα μπαίνουν πιο εύκολα (καθώς θα έχουν πρόσβαση στους καλύτερους φροντιστές)

Αυτό κάνει η «Μητσοτάκης ΑΕ» με την Α(πα)ξιολόγηση της Ανάξιας Υπουργού. Χωρίζει τα δημόσια σχολειά:

• Σε σχολειά που θα κλείσουν
• Στα πολλά σχολειά που θα γίνουν αποθήκες ψυχών, εντός των οποίων θα εκπαιδεύονται είλωτες-πρεκαριάτο. Και,
• Στα λίγα πρότυπα δημόσια σχολειά που η ολιγαρχία θα τα κάνει δικά της αποσπώντας τα, επί της ουσίας, από την δημόσια εκπαίδευση.

Το ΜέΡΑ25 απαντάμε με οργάνωση εναντίον των σχεδίων της κας Κεραμέως αλλά και με δικό μας σχέδιο για την ενίσχυση της δημόσιας παιδείας χωρίς κρατισμό, χωρίς ιδιώτες και χωρίς αυταρχισμούς.

ΝΑΙ στην Καταγραφή των Αναγκών (προσωπικού, κτηρίων και υλικοτεχνικών μέσων)
ΝΑΙ στην Ενίσχυση των Υποβαθμισμένων Σχολείων
ΝΑΙ στην Επιμόρφωση Αδύναμων Δασκάλων & Καθηγητών
ΝΑΙ στην Δημιουργία Κλίματος Αυτο-Βελτίωσης, Αλληλο-Ενίσχυσης & Μορφωτικής Αναβάθμισης

ΟΧΙ στην Τιμωρητική Απαξίωση μέσω μιας «αξιολόγησης» που αγνοεί τις βασικές μορφωτικές αξίες
ΟΧΙ στις Κατατάξεις-Βαθμολογήσεις Σχολείων που θα χρησιμοποιηθούν για να κλείσουν τα πιο υποβαθμισμένα δημόσια σχολεία και να ιδιωτικοποιήσουν, ντε φάκτο, τα καλύτερα
ΟΧΙ σε διοικητικά σχήματα και ιεραρχίες όπου, με μαθηματική ακρίβεια, θα διευθύνουν οι φαύλοι
ΟΧΙ στην υποκατάσταση της συνεργατικής γνώσης από τον αγοραίο ανταγωνισμό

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ – ΜΟΡΦΩΣΗ ΠΑΝΤΟΥ

Όταν η χειρότερη Υπουργός Παιδείας της χώρας εργολαβικά αποψιλώνει το Δημόσιο Σχολείο…
Όταν οι Ανάξιοι Απαξιώνουν τη Δημόσια Παιδεία μέσω Αγοραίας Α(πα)ξιολόγησης των σχολείων…

…το ΜέΡΑ25 ενισχύει δάσκαλους και μαθητές με πρόγραμμα Ενίσχυσης & Αναβάθμισης των σχολείων σε κοινότητες Αυτο-Βελτίωσης & Μορφωτικής Αναβάθμισης

Διαβάστε επίσης...