Τελευταία νέα
Επιστολή Δούκα στον Σκυλακάκη για το Νέο Οικοδομικό Κανονισμό – «Η Αθήνα δεν αντέχει άλλο τσιμέντο» Μαρινάκης: Ο πρωθυπουργός δεν θυμήθηκε κανέναν Μπελέρη και καμιά ομογένεια τώρα Δημήτρης Πανόπουλος: Ο Κασσελάκης ήρθε την τέλεια στιγμή Ραγδαίες δικαστικές εξελίξεις με τα Τέμπη: Συγγενείς θυμάτων προσέφυγαν κατά της διάταξης που βγάζει λάδι τον Τριαντόπουλο Νάσος Παπαργυρόπουλος: Δεν ξέρω αν θα με ψηφίσει ο πατέρας μου Στη Βουλή θα πρέπει να απαντήσει η κυβέρνηση γιατί 1,5 χρόνο μετά, δεν φέρνει στη Βουλή την ενσωμάτωση της ευρωπαϊκής οδηγίας για αύξηση των συλλογικών διαπραγματεύσεων για τον καθορισμό των μισθών, τουλάχιστον στο 80% ! Σκάνδαλο Ασημακοπούλου: 140 απόδημοι κατέθεσαν αγωγές 2,8 εκατ. ευρώ κατά του δημοσίου ΣΥΡΙΖΑ για σκάνδαλο e-mail αποδήμων: Η κυβέρνηση εξακολουθεί να είναι εκτεθειμένη και υπόλογη ΣΥΡΙΖΑ για Άννα – Μισέλ Ασημακοπούλου: Η κυβέρνηση εξακολουθεί να είναι εκτεθειμένη και υπόλογη «Ο υποψήφιος ευρωβουλευτής Καρανικόλας έβαλε πλάτη για την Novartis» περηφανεύτηκε ο Άδ. Γεωργιάδης – «Ζούμε την ιδεολογική επικράτηση της ΝΔ» Αυτιάς: Γιατί αποφάσισα να κατέβω υποψήφιος “Τρομοκρατία” Μελισσανίδη κατά Λαφαζάνη-Η “ρητορική μίσους” στο Μουσείο Ιστορίας της “ΑΕΚ”

Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή Βόρειου Τομέα Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας Γεώργιου Κουμουτσάκου (Παρασκευη 12/02)

12/02/2021

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

Αποτέλεσμα εικόνας για κουμουτσακος


Προς: Τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών
Θέμα: Επέκταση Λεωφόρου Κύμης
Η περιοχή του Βορείου Τομέα της Περιφέρειας Αττικής (Περιφερειακή Ενότητα
Βορείου Τομέα), αποτελείται από 12 αυτοδιοικητικές οντότητες οι οποίες
αναπτύσσονται στο βορειοανατολικό τμήμα του λεκανοπεδίου και συγκεντρώνουν
μόνιμο πληθυσμό άνω των 500.000 κατοίκων.
Το ζήτημα της βελτίωσης των κυκλοφοριακών συνθηκών της περιοχής του Βορείου
Τομέα συνδέεται άμεσα με την μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου, τη βελτίωση της
ποιότητας της ατμόσφαιρας, την μείωση των χροναποστάσεων μεταξύ των
προορισμών και του κόστους μεταφοράς των αγαθών.
Το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης, συνολικού μήκους 3,6 χλμ, εκ των
οποίων 800μ αφορούν σε σήραγγα με διάτρηση και άλλα 800μ αφορούν σε τμήμα
εκσκαφής και επανεπίχωσης (Cut & Cover), έχει χαρακτηριστεί εθνικής σημασίας και
η αρμοδιότητα μελέτης και κατασκευής ανήκει στο Υπουργείο Υποδομών. Το κόστος
επένδυσης ανέρχεται σε 350 εκ. €, χωρίς τις απαιτούμενες απαλλοτριώσεις, ενώ
υπάρχουν εγκεκριμένες μελέτες και εγκεκριμένοι περιβαλλοντικοί όροι. Επιπρόσθετα
το έργο περιλαμβάνεται και στο αναθεωρημένο Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων
Μεταφορών της Χώρας.

Αποτέλεσμα εικόνας για Λεωφόρου Κύμης


Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης, είναι
ένα απόλυτα ώριμο έργο, το οποίο ολοκληρώνει μια συνολική παρέμβαση που έχει
σταματήσει στο ύψος του ανισόπεδου κόμβου της Λυκόβρυσης και η υλοποίησή του
θα «ανακουφίσει» κυκλοφοριακά το σύστημα μεταφορών του βόρειου τομέα.
Ταυτόχρονα, πληθώρα χρηματοδοτικών εργαλείων βρίσκονται υπό σχεδιασμό ή/και
υπό έγκριση στην παρούσα φάση, όπως ενδεικτικά το Ταμείο Ανάκαμψης και το
ΕΣΠΑ 2021 – 2027.
Ερωτάται ο Κύριος Υπουργός:
1) Ποια είναι τα σχέδια του Υπουργείου για το εν λόγω έργο, εάν έχουν
εκτιμηθεί οι απαιτούμενες απαλλοτριώσεις και έχουν γίνει οι απαιτούμενες
προπαρασκευαστικές ενέργειες;
2) Προβλέπεται αξιοποίηση του Ταμείου Ανάκαμψης ή/και του ΕΣΠΑ 2021-
2027, εξετάζεται το ενδεχόμενο να αξιοποιηθεί το μοντέλο του ΣΔΙΤ,
δεδομένου και του υψηλού κόστους της επένδυσης;
Ο ερωτών Βουλευτής,
Γεώργιος Σ. Κουμουτσάκος

04/02/2021

Διαβάστε επίσης...