Τελευταία νέα
Ο Διονύσης Τεμπονέρας εντάσσεται στην Πολιτική Γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ μετά από πρόταση Φάμελλου «Πόλεμος» Κωνσταντοπούλου -Παφίλη με αναφορές σε «αντρίλες & χαστούκια» Η Ομπρέλα χάλασε τον «γάμο» του ΣΥΡΙΖΑ με τη Νέα Αριστερά: Εκνευρισμός στην Κουμουνδούρου «Μετωπική» κυβέρνησης και ΠΑΣΟΚ για τους χειρισμούς της Δικαιοσύνης στην υπόθεση των Τεμπών Διαστάσεις βεντέτας ΚΚΕ-Πλεύσης Ελευθερίας- Τα δύο βίντεο και το άγριο επεισόδιο στη Βουλή Κωνσταντοπούλου-Παφίλη «Σφάχτηκαν» Κωνσταντοπούλου και Παφίλης στη Βουλή: «Η ανήθικη επίθεση στο ΚΚΕ θα γυρίσει μπούμερανγκ» – «Θα μας δείρετε με την αντρίλα σας;» Βουλή: Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο του υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας για την ισότητα των φύλων στις επιχειρήσεις Σφοδρή αντιπαράθεση Ζ. Κωνσταντοπούλου και Θ. Παφίλη – «Άλλο η διαφωνία κι άλλο η λασπολογία» Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την ισότητα των φύλων στις επιχειρήσεις, την προσβασιμότητα και την εφαρμογή προγραμμάτων Προσωπικού Βοηθού Πυρά ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ κατά Λαζαρίδη για το «ΝΔ παιδεραστές» Γαβριήλ Σακελλαρίδης: Πώς αιτιολόγησε την αποχή της Νέας Αριστεράς από την ψηφοφορία για ΠτΔ Ανδρουλάκης: Ή έχουμε ένα επικίνδυνα ανίκανο σύστημα εξουσίας ή έχουμε ένα επικίνδυνα ικανό για όλα
Sportime.gr

Η Honda είναι αποφασισμένη να επιστρέψει στην πίστα: «Είμαστε σε αποστολή»

Πόσο μακριά φαίνεται να είναι η εποχή που ο Marc Marquez συνέτριψε όλους τους ανταγωνισμούς, κερδίζοντας έξι τίτλους σε επτά σεζόν μεταξύ 2013 και 2019. Εκείνη την εποχή, η Honda βασίλευε στην οροφή του MotoGP χάρη στη μαγεία του Καταλανού, αλλά έκτοτε τραυματίστηκε στην επανάληψη του τώρα αναβάτη της Ducati, το HRC αγωνίζεται να επιστρέψει στην κορυφή. Από το 2022, οι Ιάπωνες μαραζώνουν στην τελευταία θέση της κατάταξης των κατασκευαστών, με μια διαφορά που διευρύνεται ακόμη και με τον ανταγωνισμό.
Το δεύτερο μέρος της σεζόν του 2024 ήταν ωστόσο λίγο πιο θετικό, χάρη στον Johann Zarco, ο οποίος έφτασε στη δορυφορική ομάδα LCR, και είναι ο καλύτερος αναβάτης της Honda στη βαθμολογία. Ο Γάλλος έχει αναλάβει την κολοσσιαία πρόκληση να επαναφέρει την ιαπωνική μάρκα στην κορυφή. Χάρη στο σύστημα παραχωρήσεων που χορηγούνται στους λιγότερο επιτυχημένους κατασκευαστές, η Honda έχει ορισμένα πλεονεκτήματα για την έναρξη της ανάκαμψής της, ιδίως πρόσθετες συνεδρίες δοκιμών.
Οι Ιάπωνες μπόρεσαν να ανέβουν στην πίστα κατά τη διάρκεια του Sepang Shakedown, που προοριζόταν για αναβάτες Honda και Yamaha και πρωτάρηδες Somkiat Chantra (Honda LCR), Ai Ogura (Aprilia Trackhouse) και Fermin Aldeguer (Ducati Gresini). Ελλείψει των συνηθισμένων εκκινητών (Mir, Marini και Zarco), η Honda παρουσίασε την ολοκαίνουργια ομάδα δοκιμών της που αποτελείται από τον Ιάπωνα Takaaki Nakagami, πρώην συμπαίκτη του Johann Zarco και τον πρόσφατα συνταξιούχο Aleix Espargaro, ο οποίος έφτασε από την Aprilia.
«Δεν έχω σταματήσει να οδηγώ από το τέλος της περασμένης σεζόν. Μετά τη Βαρκελώνη, μετά οδήγησα στη Χερέθ, μετά στην Ταϊλάνδη και τέλος εδώ στη Μαλαισία. » εξηγεί ο Ισπανός, του οποίου η εμπειρία θα βοηθήσει πολύ τη Honda. Ο τριπλός νικητής του MotoGP διαβεβαιώνει ότι οι μέρες των δοκιμών με το HRC στο Sepang ήταν πολυάσχολες, καθώς ο κατασκευαστής είχε σχεδιάσει ένα άφθονο πρόγραμμα για να προετοιμαστεί για την είσοδο στην πίστα των εργοστασιακών αναβατών του κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν από τη σεζόν, που πραγματοποιήθηκαν επίσης στη Μαλαισία ( 5- 7 Φεβρουαρίου), όπου ολόκληρο το grid θα βγει στην πίστα για πρώτη φορά φέτος.
Η Honda βασίζεται στη νέα ομάδα δοκιμών
«Είναι ξεκάθαρο ότι έχουμε μια αποστολή και πολλή δουλειά μπροστά μας. Προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο για να βοηθήσουμε τα παιδιά από την εργοστασιακή ομάδα. Ο χρόνος βόλτας μου εδώ δεν ήταν τόσο υψηλός όσο αναμενόταν. Η πρώτη μέρα ήταν η σειρά του Takaaki (Nakagami) για ιππασία και η δεύτερη μέρα αναστατώθηκε από τη βροχή. Πραγματικά κατάφερα να οδηγήσω μόνο την τελευταία μέρα, αλλά μπορέσαμε να δοκιμάσουμε πολλά πράγματα. Η Honda έφερε πολλά πράγματα να δοκιμάσει αυτές τις τρεις μέρες, οπότε είμαι ικανοποιημένος. »
Ο Aleix Espargaro, 3η φορά την τελευταία μέρα του Shakedown, μοιράστηκε το τιμόνι του RC213V με τον Takaaki Nakagami. Οι δύο άνδρες θα μοιράζονται τα καθήκοντα σε όλη τη σεζόν. «Το πρόγραμμά μου θα είναι αρκετά φορτωμένο. Δεν θα κάνω την επόμενη δοκιμή με την εργοστασιακή ομάδα, αλλά θα είμαι στο Portimão σε λίγες εβδομάδες και μετά θα έχουμε τη Jerez και τη Valencia. “ αναφέρει ο Nakagami. «Χρειαζόμαστε αυτές τις ημέρες δοκιμών για να ανεβάσουμε το επίπεδο απόδοσης της μοτοσυκλέτας. »
«Πριν από δύο εβδομάδες η Honda είχε ήδη μια δοκιμή στο Buriram, εγώ οδήγησα την πρώτη μέρα και ο Aleix (Espargaro) τη δεύτερη. Το σχέδιό μου δεν ήταν να οδηγήσω στο Shakedown, αλλά μετά το Buriram, το HRC μου ζήτησε να έρθω. Προσπαθήσαμε να βρούμε όσο το δυνατόν περισσότερα πράγματα για δοκιμή προκειμένου να προετοιμάσουμε το καλύτερο δυνατό πακέτο για τους εργοστασιακούς αναβάτες. Με τον Aleix (Espargaro) κάναμε ό,τι μπορούσαμε αυτές τις τρεις μέρες για να βρούμε την καλύτερη ισορροπία της μοτοσυκλέτας. »
Μαζί με τη Yamaha, η επίσημη ομάδα της Honda είναι η μόνη της οποίας το δίδυμο αναβατών παραμένει αμετάβλητο για τη νέα σεζόν. Ο Luca Marini θα συνεργαστεί ξανά με τον Joan Mir. Ο Ιταλός, που έφτασε από το VR46 στις αρχές του 2024, δυσκολεύτηκε να βρει τα πόδια του κατά τους πρώτους μήνες του, πριν σημειώσει αξιοσημείωτη πρόοδο στο τέλος της σεζόν, βοηθούμενος από τη συνολική βελτίωση στην απόδοση της μοτοσυκλέτας του. Η Honda τελικά φαίνεται να βρίσκεται στο σωστό δρόμο, αλλά υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος.
Δες  όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης στο Engine Power
Μιχάλης Κοντιζάς για το sportime.gr.

Διαβάστε περισσότερα

Διαβάστε επίσης...