Τελευταία νέα
Σχολεία μέχρι τις 6 το απόγευμα και σπίτια με χαμηλό ενοίκιο: Ο κυβερνητικός σχεδιασμός Δημοσκόπηση Palmos Analysis: Ανησυχία των πολιτών για την ακρίβεια – «Ανεπαρκή τα μέτρα» λέει το 67% ΣΥΡΙΖΑ: “Πέφτουν οι σφαίρες βροχή … με Μητσοτάκη! Λειτούργησαν ως πιστολέρο της Άγριας Δύσης οι αστυνομικοί της ΔΙΑΣ. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στη Σαουδική Αραβία για τη Σύνοδο Κορυφής της Μέσης Ανατολής “38 κάλυκες, έλεος! Δεν ήταν τρομοκράτες απέναντι με όπλο”! “Καρφιά” Κατερινόπουλου: Με 1 μήνα εκπαίδευση πήραν κόσμο στη ΔΙΑΣ, κινδυνεύουν περισσότερο από το συνοδό παρά από κακοποιούς” (vid) Κόλαφος η Συνομοσπονδία Ρομά για ΕΛΑΣ-ΜΜΕ για τη δολοφονία στο Πέραμα: Ήταν 18 ετών, είχε κατηγορηθεί για κλοπή μοτοποδηλάτου, γιατί αναφερόταν ως 20χρονος και σεσημασμένος; Διχάζει Γερμανία-Τουρκία η υπόθεση Καβαλά. Ερντογάν: Πάει για ρήξη με Γερμανία-Δύση; “Όλοι είμαστε καλά”! Και δεύτερο βίντεο που αποκαλύπτει η “Εφ.Συν.” εκθέτει την ΕΛ.ΑΣ. για την ανακοίνωση που μιλάει για “7 τραυματίες αστυνομικούς” Γιάννης Πλακιωτάκης για Τουρκία: Παραβιάζει συστηματικά το Διεθνές Δίκαιο – 600 εκατ. ευρώ στη φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων μας Παρέμβαση Θεοδωρικάκου με επίσκεψη «συμβολικού χαρακτήρα» στους κρατούμενους αστυνομικούς Συνήγορος των 7 αστυνομικών για το Πέραμα αναλαμβάνει ο Κούγιας – Αντιμέτωποι με κατηγορίες για ανθρωποκτονία από πρόθεση με ενδεχόμενο δόλο, απόπειρα ανθρωποκτονία κατά συρροή και οπλοχρησία Από Σπόντα 23.10

ΜΕΡΑ25: Η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων έχει γίνει ήδη και το Υπουργείο πήρε μηδέν

Οκτώβριος 11,2021

Σχόλιο Γραφείου Τύπου του κοινοβουλευτικού κόμματος ΜΕΡΑ25

Η Υπουργός Παιδείας σέρνει ολόκληρο τον εκπαιδευτικό κλάδο στα δικαστήρια. Και όχι μόνο αυτό, αλλά τους συκοφαντεί και στα ΜΜΕ, ως αρνητές της αξιολόγησης γενικά, οπισθοδρομικούς κλπ. Κι αυτό γιατί η απεργία-αποχή τους από τη συμπλήρωση των ερωτηματολογίων για την «αξιολόγηση σχολικής μονάδας» έχει φτάσει το 90%.
Μήπως οι εκπαιδευτικοί δεν ενδιαφέρονται για τις σχολικές τους μονάδες;
Γιατί αρνούνται να συμμετέχουν σε αυτή τη διαδικασία;
Μα γιατί η αξιολόγηση έχει γίνει ήδη.
Με ευθύνη όλων των μνημονιακών κυβερνήσεων, η κατάσταση στις σχολικές μονάδες έχει ως εξής:

Το 30% των σχολικών κτιρίων είναι 50ετίας.
70% είναι η περικοπή των κρατικών κονδυλίων για τη Σχολική Στέγη.
Γυμναστήριο έχει το 6% των Δημοτικών και το 22% των Γυμνασίων – Λυκείων.
Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων έχει το 27% των Δημοτικών.
Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών έχει το 5% των Δημοτικών και το 26% των Γυμνασίων – Λυκείων.
Βιβλιοθήκη έχει το 12% των Δημοτικών και το 38% των Γυμνασίων – Λυκείων.
Οι δαπάνες για την Παιδεία έχουν μειωθεί κατά 1,8 δισ. σε σχέση με το 2010.
Το 25% των μαθητών δεν μπόρεσε να πάρει μέρος στην τηλεκπαίδευση.
Μέσα Οκτώβρη υπάρχουν 6000 κενά στα σχολεία
Οι μαθητές ανά σχολική τάξη αυξάνονται σε 28 με συμπτύξεις τμημάτων, εν μέσω πανδημίας!
Αφού αυτά τα στοιχεία είναι στη διάθεση του Υπουργείου γιατί δεν προχωράει στην κάλυψη των κενών, σε επενδύσεις υποδομών, παροχή εκπαιδευτικών τεχνολογικών μέσων σε σχολεία και μαθητές; Τι θα προσφέρει η αξιολόγηση σχολικής μονάδας;

Όπως και με την πανδημία, που η κυβέρνηση έκανε το παν για να μη φαίνονται οι ευθύνες της για την εγκατάλειψη και υποχρηματοδότηση της υγείας, χρησιμοποιώντας το δόγμα της ατομικής ευθύνης για τα πάντα, έτσι και στην Παιδεία: Επιχειρεί να πετάξει το μπαλάκι της ευθύνης στο κάθε σχολείο. Αντί να βελτιώσει όλες τις ελλείψεις επιλέγει να τις φορτώσει σε κάθε σχολείο ξεχωριστά. Με βάση το ν/σ κάθε σχολική μονάδα θα έχει μια βαθμολογία. Έτσι, θα υπάρχουν σχολεία «καλά» και «κακά». Τα καλά θα χρηματοδοτούνται, τα κακά θα πρέπει να ψάξουν για χορηγούς. Η ανισότητα θα εκτοξευτεί. Ένα σχολείο σε περιοχή με υψηλά εισοδήματα, όπου οι γονείς μπορούν και συνδράμουν, θα έχει τεράστια διαφορά από ένα σχολείο σε φτωχή περιοχή. Αντί το Υπουργείο να αμβλύνει αυτές τις διαφορές που είναι ταξικές και δεν θα έπρεπε να βαραίνουν τα παιδιά, τις οξύνει.

Η Δημόσια Δωρεάν Παιδεία όμως είναι κατάκτηση του λαού μας και κρίσιμος παράγοντας προόδου για μια κοινωνία.
Δεν θα επιτρέψουμε στην ιδιωτικομανία της κ.Κεραμέως να τη διαλύσει.
Είμαστε στο πλευρό των εκπαιδευτικών που αρνούνται να συναινέσουν στην επίθεση της Μητσοτάκης ΑΕ στο δημόσιο σχολείο.
Να απομακρυνθεί η ιδεοληπτική ηγεσία από το Υπουργείο και να σταματήσουν οι αυταρχικές διώξεις εναντίον ενός ολόκληρου κλάδου.
Να χρηματοδοτηθεί επιτέλους η Παιδεία, να φτιαχτούν οι υποδομές, να δοθούν τα απαραίτητα τεχνολογικά μέσα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, να στελεχωθούν τα σχολεία μας αντί να μετατραπούν σε επιχειρήσεις.

Διαβάστε επίσης...