Τελευταία νέα
Γ. Βαρουφάκης: «Χρόνια πολλά, Τζούλιαν. Άλλη μια μέρα στην απομόνωση επειδή τόλμησες να υπερασπιστείς το δικαίωμά μας να γνωρίζουμε» Νέα επίσκεψη Θεοδωρικάκου στους τραυματίες αστυνομικούς από τους Αγίους Αναργύρους Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης: Οι Έλληνες δεν θα κάνουν το χατίρι στον κύριο Ερντογάν Ν. Παππάς: «Hellenic train ή Hellenic bus, τελικά;» Αποκλείουν τις εκλογές, αλλά… ετοιμάζονται στην κυβέρνηση! Θετικός στον κορονοϊό ο Κωστής Χατζηδάκης Πολεμική ζώνη … το κέντρο της Αθήνας Σάββατο βράδυ 2 Ιουλίου: Και τρίτος νεκρός από το μπαράζ πυροβολισμών αστυνομίας – συμμοριών! Ευριπίδης Στυλιανίδης στο “Π”: H τουρκική προκλητικότητα είναι στρατηγική και όχι επικοινωνία Μ. Κριθαρίδης: «Να αφεθεί ελεύθερος ο αναρχικός Πάνος Καλαϊτζής» Οι Ουκρανοί έχασαν το Lysychansk, οι ρώσοι κινούνται προς Slovyansk Χειραφέτηση, δημοκρατία και αποικιοκρατούμενοι λαοί: η συνάντηση του CLR James με τον Καστοριάδη Τους γυρίζει μπούμερανγκ η δήθεν «σκευωρία» Novartis! Η Οικονομική Εισαγγελία στέλνει στην ΑΑΔΕ τα στοιχεία των «αδιευκρίνιστων ποσών» του Άδωνη και του Αβραμόπουλου!

ΜΕΡΑ25 : Η κυβέρνηση δεν θα πάψει να προκαλεί την αισθητική και τη νοημοσύνη μας!

Ιούλιος 04,2021

Σχόλιο Γραφείου Τύπου του κοινοβουλευτικού  κόμματος    ΜΕΡΑ25

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μας είχε τάξει πως αυτός και η κυβέρνησή του «θα φέρουν την Ελλάδα στο επίκεντρο των διεθνών μέσων ενημέρωσης». Πράγματι, προχθές το BBC δημοσίευε άρθρο με τίτλο «Ο Πικάσο που αναβρέθηκε, έπεσε στο πάτωμα»! Το άρθρο συνοδεύει βίντεο με το μοιραίο ολίσθημα και ξεκινάει με την πρόταση «Το τελευταίο πράγμα που θέλεις να συμβεί σε ένα πίνακα του Πάμπλο Πικάσο είναι να σου πέσει κάτω – ειδικά όταν πρόκειται για έναν πίνακα που βρέθηκε μετά από εννέα χρόνια.»

Η αστυνομοκρατία του αδιάβαστου Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, για να ντυθεί λίγη από την αίγλη των μεγάλων έργων, έκανε τα αποκαλυπτήρια με φόντο τα ασημί γράμματα της ταμπέλας του Υπουργείου και υπόκρουση την ομιλία της Λίνας Μενδώνη (ναι, όντως αυτής, που ο κόσμος του Πολιτισμού προκαλεί σε παραίτηση εδώ και μήνες και βρίσκεται ακόμα στη θέση της!). Το συμπαθές όργανο απίθωσε τον πίνακα σε ένα ράφι -όπως θα ακουμπούσε το καδραρισμένο Mittelstufe της κόρης- και η συνέχεια έκανε το γύρο του κόσμου! Κι εμείς οι ανόητοι που περιμέναμε κάποιους ειδικούς να χειρίζονται τους πίνακες που βρέθηκαν σε μία ρεματιά και να αποφαίνονται για την γνησιότητα και την κατάστασή τους!

Δεν θα ανασύρουμε ευφάνταστες λεπτομέρειες από τη δικογραφία της κλοπής, που έχουν -ω τι έκπληξη!- όπως πάντα διαρρεύσει, μια και είναι πράγματα που αφορούν αποκλειστικά τη δικαιοσύνη. Ο δράστης φαίνεται εξάλλου να ξέρει τι κάνει, καθώς διάλεξε ανάμεσα στους πλέον διακεκριμένους επαγγελματίες τον έμπειρο συνήγορό του, ο οποίος ξεκίνησε ήδη σε έναν εντυπωσιασμό αντικειμενικότητας να ανταλλάσσει φιλοφρονήσεις με όλον τον σήποντα μηντιακό μηχανισμό.

Θα μείνουμε στα πραγματικά γεγονότα που αφορούν τον ελληνικό λαό, στον οποίο εξάλλου ο μεγάλος ζωγράφος είχε δωρίσει το έργο του. Ο πίνακας είχε όντως κλαπεί μαζί με άλλους δύο από την Εθνική Πινακοθήκη και το γεγονός είναι πως στην πράξη δεν «άνοιξε ρουθούνι». Ήσυχα και σιγαλά βγήκε και εχτές ξαναμπήκε στη ζωή μας! Ούτε συζήτηση για τη φύλαξη των θησαυρών μας, ούτε κουβέντα για την ευθύνη των ιθυνόντων! Έτσι η αειθαλής Μαρίνα Λαμπράκη-Πλάκα συνεχίζει να είναι η Καρυάτις της Πινακοθήκης. Εχτές, συγκινημένη ανέσυρε από το κουτί με τις δακρύβρεχτες μπούρδες δυο λογάκια για την απώλεια και την ανεύρεση ως «θάνατο και αναγέννηση» και συνέχισε να στιλβώνεται για τα μεγάλα θυρανοίξια της Εθνικής Πινακοθήκης. Γιατί άραγε να ανησυχεί, όταν η Λίνα Μενδώνη ετοιμάζει μετατροπή όλων των μουσείων της χώρας σε ΝΠΔΔ, ώστε όλες οι φίλες του συστήματος, όπως η διευθύντρια της Πινακοθήκης, να πιάσουν κι από ένα στασίδι;!

Η αλήθεια είναι πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει το άγγιγμα του Μίδα, από την ανάποδη όμως! Ό,τι πιάνει γίνεται στάχτη. Καλό θα ήταν να γυρίσει στο σπίτι του αυτός και οι παρατρεχάμενοί του το συντομότερο δυνατόν. Ελπίζουμε στη συνεργασία όλων!

Διαβάστε επίσης...