Τελευταία νέα
Απίστευτο βίντεο με Ντόρα και Κυριάκο: «Πες να πετάξουν τα παλιά ψηφοδέλτια, είναι άκυρα» (vid) Η Βουλή των Αντιπροσώπων ενέκρινε το ν/σ που αναστέλλει το όριο του χρέους των ΗΠΑ – ​​​​​​​Μπάιντεν:  Κρίσιμο βήμα μπροστά Επίθεση ανηλίκων στο περίπτερο της Νέας Δημοκρατίας στην Πανόρμου – Τρεις συλλήψεις Συνάντηση Τσίπρα με εργαζόμενους της ΕΥΔΑΠ Μια μικρή συμβολή σε μια συζήτηση που όλο …αναβάλλεται ΕΚ: Σήμερα στην Ολομέλεια η ψηφοφορία για την άρση της ασυλίας Γεωργούλη Αλέξης Τσίπρας: Χαμένη η ψήφος στα μικρότερα κόμματα – Αυτό θέλει η ΝΔ «Αναπάντεχο δώρο» στη ΝΔ οι δηλώσεις ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ για τη φορολογία – «Κρυφή ατζέντα» Τσίπρα και Ανδρουλάκη Συνάντηση του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξη Τσίπρα με εργαζόμενους της ΕΥΔΑΠ “Πάγος” στην πρώτη συνάντηση Ανδρουλάκη – Καστανίδη μετά την κόντρα Αλληλεγγύη στους αντικαπιταλιστές συντρόφους που διώκονται στη Βόρεια Μακεδονία Εμφιετζόγλου, Μπογδάνος, Βόβολης και άλλοι έξι έφτιαξαν νέο κόμμα με το όνομα «Πατριωτικός Συνασπισμός»

Μ. Κριθαρίδης: Με βλάβες και προβλήματα ξεκίνησε τα δρομολόγια του στη χώρα το «ασημένιο βέλος»

 Μάιος 23,2022

Μ. Κριθαρίδης: Με βλάβες και προβλήματα ξεκίνησε τα δρομολόγια του στη χώρα  το «ασημένιο βέλος» επιβεβαιώνοντας τα «καλά» των ιδιωτικοποιήσεων - ΜέΡΑ25

Δήλωση εκπροσώπου Τύπου ΜέΡΑ25 Μιχάλη Κριθαρίδη

Τα δρομολόγια του πολυδιαφημισμένου «ασημένιου βέλους» ξεκίνησαν με βλάβες, τεχνικά προβλήματα και καθυστερήσεις καταρρίπτοντας για άλλη μια φορά τους μύθους περί των ευεργεσιών των ιδιωτικοποιήσεων. Βέβαια η συγκεκριμένη περίπτωση δεν υπάγεται καν στις ιδιωτικοποιήσεις κλασικού τύπου που πραγματοποιούνται ακόμα και υπό το πρίσμα του νεοφιλελευθερισμού, μιας και πρόκειται κατ’ ουσίαν για τροϊκανική τυραννία με την επιβολή όχι μόνο της ιδιωτικοποίησης, αλλά της πώλησης των ελληνικών σιδηροδρόμων σε μια πτωχευμένη ουσιαστικά ιταλική εταιρεία. Ένα «ευεργέτημα» της προηγούμενης Κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ στο πλαίσιο του 3ου μνημονίου, το οποίο δεν έχει καμία διάθεση να ανατρέψει και η σημερινή Μητσοτάκης Α.Ε.. Τους πήρε δηλαδή 6 χρόνια για να φέρουν τρένα 30ετίας, με εγνωσμένα προβλήματα και βλάβες σε όποιες χώρες αυτά έχουν κυκλοφορήσει και αποσυρθεί και πανηγυρίζουν κιόλας γι’ αυτά τα φοβερά και τρομερά «επιτεύγματα» των ιδιωτικοποιήσεων τους, που στα πρώτα ήδη δρομολόγια έδειξαν το εύρος της «επιτυχίας» τους.

Διαβάστε επίσης...