Τελευταία νέα
Παντελώς ανεξέλεγκτη η ΕΥΠ! Η κυβέρνηση «στήνει» αντιπερισπασμό με υποκλοπές… ΣΥΡΙΖΑ; Ηλιόπουλος σε Οικονόμου: Το καθεστώς Μητσοτάκη γνωρίζει ότι έρχεται γρήγορα η κατάρρευσή του Πισώπλατη μαχαιριά από τον Λοβέρδο στον Ανδρουλάκη! Ηλιόπουλος: “Μάταια προσπαθεί το καθεστώς Μητσοτάκη να κρυφτεί από τις ευθύνες του” Υπονοούμενα Γεωργιάδη πως Ρωσία και Τουρκία επιδιώκουν πολιτική αποσταθεροποίηση, με αφορμή το σκάνδαλο των παρακολουθήσεων – Αντιδράσεις από την αντιπολίτευση O Χουσεΐν Ζεϊμπέκ για Αθανασίου: Τέτοιες απόψεις ακούγονταν στη Βουλή μόνο από τη Χρυσή Αυγή Οικονόμου: «Ο κ. Τσίπρας μάταια προσπαθεί να υποδαυλίσει ένταση» Μάντζος: «Είναι πλέον σαφές ότι η ΝΔ ”κλείνει το μάτι” στα ακροδεξιά και νεοσυντηρητικά ακροατήρια» Καταγγελλία ΜεΡΑ25: Αστυνομικοί ξυλοφόρτωσαν πολίτη στις τουαλέτες του ΑΤ Ομόνοιας Οικονόμου σε Τσίπρα: Ισχυροί και ανθεκτικοί οι θεσμοί όπως έχει αποδειχθεί από το 1974 και ιδιαίτερα το 2015 Μάντζος για Γεωργιάδη στους NYT: Η κυβέρνηση σκόπιμα συντηρεί ένα θρίλερ κατασκόπων με «αόρατους εχθρούς»

Ν. Παππάς: Αντί να έχουμε ήδη 510 νέα λεωφορεία στους δρόμους, έχουμε και 4η παράταση Καραμανλή στον διαγωνισμό

 Ιανουάριος 13, 2022

Δήλωση του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Β3ʼ Νότιου Τομέα Αθηνών, Νίκου Παππά, για την 4η παράταση στον διαγωνισμό προμήθειας 770 λεωφορείων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη


Η τέταρτη παράταση στον διαγωνισμό για την προμήθεια 770 αστικών λεωφορείων αποκαλύπτει τις τεράστιες ευθύνες του κ. Καραμανλή.
Ενώ, λοιπόν, το φθινόπωρο του 2019 ακύρωσε τον διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία για 750 νέα οχήματα, εκ των οποίων τα 510 θα κυκλοφορούσαν ήδη από το τέλος του 2021.
Τώρα προσπαθεί, με παλινωδίες, να «τρέξει» έναν διαγωνισμό ο οποίος θα φέρει νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μετά το τέλος του 2023.
Για τους επόμενους μήνες οι πολίτες θα συνεχίσουν να στριμώχνονται στα ΜΜΜ εν μέσω πανδημίας και τρομερής εξάπλωσης του ιού με τα γνωστά αποτελέσματα.
Για το επόμενο (μακρύ) διάστημα τα ακατάλληλα και πολυμεταχειρισμένα οχήματα, που έχουν νοικιαστεί σαν να αγοράζαμε καινούρια, θα συνεχίσουν να κοστίζουν ακριβά και να μη λύνουν ουσιαστικά το πρόβλημα. Ευνοημένοι, λοιπόν, θα συνεχίσουν να είναι όσοι τα νοικιάζουν στο δημόσιο.
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, εθισμένη στην ανικανότητά της και τις απευθείας αναθέσεις, δεν μπορεί ούτε διαγωνισμό να «σταυρώσει» ούτε την κοινωνία να στηρίξει.

Διαβάστε επίσης...