Τελευταία νέα
Παύλος Μαρινάκης: «Η πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου ήταν όταν πέθανε ο πεθερός μου» Η ειρήνη αναβάλλεται λόγω…θρησκευτικών διαφορών χώρου. Λαβρόφ: ”Θα ήταν άβολο για δύο χώρες να βρεθούν σε έναν καθολικό χώρο” Στο Αρχηγείο του Πυροσβεστικού Σώματος ο Κεφαλογιάννης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: «Όποιος θέλει κάνει ό,τι θέλει στους αρχαιολογικούς χώρους επί της υπουργίας Μενδώνη» ΣΥΡΙΖΑ: Όποιος θέλει κάνει ό,τι θέλει στους αρχαιολογικούς χώρους επί της υπουργίας Μενδώνη Τα κάνανε Σαλάτα! Την παραίτηση του προέδρου του ΟΠΕΚΕΠΕ ζητάει ο Τσιάρας αλλά ο ίδιος δεν έχει την αξιοπρέπεια να παραιτηθεί Ο Κώστας Τσιάρας καρατόμησε τον πρόεδρο του ΟΠΕΚΕΠΕ Νικόλαο Σαλάτα Καθηγητής ΑΠΘ: Ακυρώνει το πόρισμα Καρώνη: ”Η ενέργεια από τα ηλεκτρικά τόξα δεν μπορούσε να δημιουργήσει πυρόσφαιρα” Μητσοτάκης και Κεραμέως στην 44η «Ημέρα Καριέρας» της ΔΥΠΑ: «Ο στόχος μας πάνω απ’ όλα είναι να βοηθούμε συμπολίτες μας να βρίσκουν δουλειά» Βορίδης: Ρύθμιση της νόμιμης μετανάστευσης με βάση τις πραγματικές ανάγκες – Μείωση 30% στις μεταναστευτικές ροές Τραγέλαφος! Η Νέα Αριστερά ”αδειάζει” τον Φάμελλο για την Προανακριτική. Tα παθήματα δεν γίνονται μαθήματα στον ΣΥΡΙΖΑ Παρελθόν ο Σαλάτας από τον ΟΠΕΚΕΠΕ- Καρατομήθηκε μετά το τελεσίγραφο στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία
Ert.gr

ΠΑΣΟΚ: Η κυβέρνηση οφείλει να λάβει υπόψη την τεκμηριωμένη πρότασή μας για τον σιδηρόδρομο

«Μόλις πριν από δύο μήνες, στις 2 Μαρτίου, ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε ότι θα χρειαστεί χρόνος για να ολοκληρωθεί το κυβερνητικό σχέδιο για τον σιδηρόδρομο και επεσήμανε ότι «ο πρώτος σταθμός θα είναι μία άρτια και ασφαλής γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη έως το 2027» αναφέρουν σε κοινή τους δήλωση ο Αναστάσιος Νικολαΐδης, Βουλευτής Ν. Δράμας και υπεύθυνος Κ.Τ.Ε. Υποδομών και Μεταφορών, και Νίκος Ηλιού, Γραμματέας Τομέα Μεταφορών ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής.

Ενώ προσθέτουν:

«Φαίνεται όμως πως δεν είχε υπολογίσει τις επικοινωνιακές δυνατότητες του νέου Αναπληρωτή Υπουργού κ. Κυρανάκη, ο οποίος μέσα σε δύο μήνες ισχυρίζεται ότι μπορεί να καταφέρει όσα δεν μπόρεσαν οι προκάτοχοί του στα έξι χρόνια διακυβέρνησης της χώρας από τη ΝΔ».

Σημειώνουν, ακόμη:

«Αναμένουμε την πλήρη παρουσίαση του νομοσχεδίου στο πλαίσιο της διαδικασίας διαβούλευσης και εν συνεχεία την κατάθεσή του στα αρμόδια κοινοβουλευτικά όργανα, για να τοποθετηθούμε λεπτομερώς για το περιεχόμενό του.

Μέχρι τότε καλούμε την κυβέρνηση και τον αρμόδιο Υπουργό να μελετήσουν τις τεκμηριωμένες προτάσεις μας, με στόχο την ενίσχυση της αξιοπιστίας και της βιωσιμότητας του σιδηροδρόμου, οι οποίες διέπονται από επιστημονική γνώση και επάρκεια, διαφάνεια, αξιοκρατία, ποιότητα, πιστοποίηση σε όλα και συνάμα τόλμη, ταχύτητα και δυναμικά αντανακλαστικά. Πρόκειται για τη βάση ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου, ώστε τα τρένα να καταστούν και πάλι ασφαλή».
www.ertnews.gr

Διαβάστε περισσότερα

Διαβάστε επίσης...