Τελευταία νέα
«Η Αμερική είναι σύμμαχός σας»: Το μήνυμα της νέας πρέσβειρας των ΗΠΑ προς όλους τους Έλληνες Γκίλφοϊλ:”Η Ελλάδα αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της σταθερότητας στην Ανατολική Μεσόγειο” Βέτο: Η αποχή των ευρωβουλευτών του ΠΑΣΟΚ και οι επιπτώσεις για την Ελλάδα Κρίση στο Μαξίμου: Η αμηχανία Μητσοτάκη την ώρα που ο Δένδιας τον αγνοεί απροκάλυπτα Εν συντομία….. σχόλια για την οικονομική ανισότητα, από τον Θ. Μαράκη Κωνσταντοπούλου: Μην αγγίζετε τα ονόματα – Λέμε «ναι» στην αξιοπρέπεια, στη ζωή, στη μνήμη, στη δικαιοσύνη Η Δημοκρατία σε Προσαγωγή: Νέα Εποχή Σκοταδισμού στο Σύνταγμα: Προσαγωγή γυναίκας στο Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη Αν. Σαπουνά στο ΕΡΤnews: Να συνεννοηθούμε οι αριστερές, προοδευτικές, δημοκρατικές δυνάμεις για να αλλάξουμε το πολιτικό καθεστώς Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Ισχυρές ενδείξεις για ευθύνες Βορίδη και Αυγενάκη Απ. Αποστόλου στο “Π”: Η υπαρξιακή πολιτική του Νικόλα Αμπανιάνο ΟΠΕΚΕΠΕ: Στη φυλακή και ο «υπαρχηγός« του κυκλώματος – Εννέα άτομα προφυλακισμένα Επίθεση με αυγά και αντικείμενα δέχθηκε ο Μάκης Βορίδης στο Ηράκλειο Κρήτης – Συντάσσονται μαζί του Νίκος Παπανδρέου και Π. Γερουλάνος: “Πολιτική επίθεση”
Thepressproject.gr

ΚΚΕ: Να ενισχυθεί η Φυσική Αγωγή σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης

Την ενίσχυση της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης ζητά το ΚΚΕ με Ερώτησή του προς την υπουργό Παιδείας.Συγκεκριμένα, στην Ερώτηση που υπογράφουν οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιάννης Δελής, Βιβή Δάγκα, Σεμίνα Διγενή, Λιάνα Κανέλλη, Αφροδίτη Κτενά και Μανώλης Συντυχάκης, αναφέρουν τα εξής:
«Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) και διεθνείς οργανισμούς Υγείας οι μαθητές 5-18 ετών πρέπει να ασχολούνται κατ’ ελάχιστο 420 λεπτά την εβδομάδα (60 λεπτά την ημέρα) με μέτριας-υψηλής έντασης σωματική δραστηριότητα. Την ίδια ώρα σύμφωνα με δεδομένα πολλών πρόσφατων μεγάλων ερευνών λιγότερο από το 20% των Ελλήνων μαθητών Δημοτικού και Γυμνασίου γυμνάζεται όσο προτείνει ο ΠΟΥ, με το ποσοστό να μειώνεται ακόμη πιο δραματικά στο Λύκειο.
Η σημερινή εικόνα στις βαθμίδες Εκπαίδευσης όσον αφορά τη Φυσική Αγωγή είναι η εξής: Μία φορά (35-45 λεπτά) την εβδομάδα στην Β’ Λυκείου, δύο φορές (70-90 λεπτά) την εβδομάδα από Ε’ Δημοτικού έως Α’ Λυκείου και στην Γ’ Λυκείου και τρεις φορές (105-135 λεπτά) την εβδομάδα από την Α’ έως την Δ’ Δημοτικού.
Οι επιστήμονες, οι καθηγητές ΦΑ “κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου”, αφού η χώρα μας έχει σήμερα τον υψηλότερο δείκτη μάζας σώματος στην Ευρώπη και έναν από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως στις παιδικές ηλικίες.
Και σαν να μην έφτανε αυτό τα τελευταία 5 χρόνια οι 636 διορισμοί ΠΕ11 αντιστοιχούν στο 1,5% επί του συνόλου των διορισμών που παραμένουν πολύ κάτω από τις ανάγκες των σχολείων. Από το 2010 έως σήμερα έχουν αποχωρήσει περίπου 3.555 Καθηγητές Φυσικής Αγωγής (ΚΦΑ), ενώ έχουν διοριστεί μόλις 761.
Επιπρόσθετα η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής (ΠΕΝΑΦΑ) αναφέρει ότι:
– Εκεί που δεν υπάρχει Καθηγητής Φυσικής Αγωγής (ΚΦΑ), δεν έχουν ελεγχθεί τα Ατομικά Δελτία Υγείας Μαθητών (ΑΔΥΜ), που αποτελούν κυρίως αρμοδιότητα του γυμναστή. Αυτό σημαίνει ότι εκθέτουμε σε πιθανό κίνδυνο παιδιά που μπορεί να έχουν προβλήματα υγείας και δεν θα έπρεπε να συμμετέχουν σε συγκεκριμένες δραστηριότητες.
– Ο εξοπλισμός στα περισσότερα σχολεία είναι ελλιπής, φθαρμένος ή ακόμα και επικίνδυνος. Την περσινή χρονιά πολλοί εκπαιδευτικοί αναγκάστηκαν να αγοράζουν υλικό με προσωπικά τους έξοδα, να δανείζονται ή να το μεταφέρουν από άλλα σχολεία για να πραγματοποιηθεί το μάθημα.
– Οι μαθητές γυμνάζονται με σκουριασμένα τέρματα και μπασκέτες, λανθασμένες τοποθετήσεις εξοπλισμού σε σχέση με τις γραμμές του γηπέδου ή με επικίνδυνα όργανα. Σχετικά με αυτό, πρόσφατο είναι το παράδειγμα με την μπασκέτα που “ξεριζώθηκε” στο προαύλιο Δημοτικού Σχολείου στου Ζωγράφου και τραυμάτισε ένα παιδί στην αρχή της σχολικής χρονιάς, με τον πρωθυπουργό να εγκαινιάζει 3 μέρες πριν κοντινό σχολείο στον ίδιο δήμο στο πλαίσιο του προγράμματος “Μαριέττα Γιαννάκου”.
Τα αιτήματα για σύσταση νέων οργανικών θέσεων, αύξηση των διδακτικών ωρών ΦΑ, βελτίωση των υποδομών με χρηματοδότηση και σύγχρονο αθλητικό εξοπλισμό είναι δίκαια και αυτονόητα. Αυτά δεν αφορούν μόνο το σχολείο, αλλά και τα κενά που υπάρχουν στην Ειδική ΦΑ, την Παράλληλη Στήριξη και τα ΚΕΔΑΣΥ, στο μάθημα εκμάθησης της κολύμβησης, στην Προσχολική Αγωγή.
Ερωτάται η κα. Υπουργός τι μέτρα θα πάρει ώστε:
– Nα καλυφθούν όλα τα κενά στις βαθμίδες της Εκπαίδευσης.
– Να αυξηθούν οι ώρες της ΦΑ στο σχολείο σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του ΠΟΥ ανά ηλικιακή κατηγορία.
– Να καθιερωθεί η ΦΑ στην προσχολική ηλικία.
– Να στηριχθεί η “Παράλληλη Στήριξη” στην εκπαίδευση με Καθηγητή Ειδικής – Προσαρμοσμένης Φυσικής Αγωγής ΠΕ11.01 για διαγνώσεις με αναπηρία και αναπτυξιακές δυσκολίες.
– Να ανοίξουν θέσεις ΚΦΑ στο επιστημονικό προσωπικό που απαρτίζει τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ).
– Να καλυφθούν τα κενά που υπάρχουν στα σχολεία για το μάθημα εκμάθησης της κολύμβησης από ΚΦΑ, έτσι ώστε να καλύπτεται το σύνολο των μαθητών της Γ’ και Δ’ Δημοτικού σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει εξαγγελθεί».

Διαβάστε περισσότερα

Διαβάστε επίσης...