Τελευταία νέα
Κωνσταντοπούλου σε Κ. Καραμανλή: «Μη γελάτε. Μας κουνάτε το κεφάλι. Θα μας κουνήσετε και το δάχτυλο στο τέλος» Live: Σήμερα η ψηψοφορία για την πρόταση δυσπιστίας – Τι θα πει ο πρωθυπουργός Live: Ολοκληρώνεται με τις ομιλίες των πολιτικών η συζήτηση για την πρόταση δυσπιστίας – Γαλάζια προκλητικότητα κι αλαζονεία Σόου Φωτήλα κατά ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή: «Είστε κότες» Ντράπηκε η ντροπή: Όταν οι βουλευτές της ΝΔ καταχειροκρότησαν τον Κ. Αχ. Καραμανλή Το ΠΑΣΟΚ διαψεύδει τον Νίκο Παππά για τα περί προσυνεννόησης επί της πρότασης δυσπιστίας – «Φαντασιώσεις» Ανακοινώνονται οι υποψήφιοι που θα «κονταροχτυπηθούν» για μια θέση στο ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ Παύλος Γερουλάνος: «Όταν μία Κυβέρνηση δεν κοιτάζει με ειλικρίνεια τα λάθη της, «μπαζώνει» ενοχές» Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ετοιμάζει ολομέτωπη επίθεση από τη Βουλή – Το «κατηγορώ» σε ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ Φωτιά οι αυξήσεις στα ενοίκια-Μέχρι 50% στην Αθήνα-Βαθιά στεγαστική κρίση Π.Λαφαζάνης-Αποχαιρετούμε το στέλεχος του ΠΑΣΟΚ και του πατριωτικού σοσιαλιστικού κινήματος Μιχ.Χαραλαμπίδη Παππάς: Οι σκέψεις για πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης είχαν ξεκινήσει από την υπόθεση Ασημακοπούλου

Συνάντηση του Κινηματος Αλλαγης με εκπροσώπους του Πανελλήνιου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιακών Υ. Π. Α

 Μάιος 06,2022

Συνάντηση του Κινηματος Αλλαγης με εκπροσώπους του Πανελλήνιου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας

Οι Βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής κ. Χρήστος Γκόκας, Υπεύθυνος του Τομέα Υποδομών και Μεταφορών, και η Γραμματέας της Κ.Ο., κα Ευαγγελία Λιακούλη, πραγματοποίησαν συνάντηση με εκπροσώπους του Πανελλήνιου Συλλόγου Τηλεπικοινωνιακών Υπαλλήλων της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και συγκεκριμένα με τον κ. Ρόβο Σωκράτη, Αντιπρόεδρο του Συλλόγου και τον κ. Τσιαδή Γιώργο, ταμία.

Οι εκπρόσωποι του Συλλόγου ενημέρωσαν τους Βουλευτές του Κινήματος Αλλαγής για τα σοβαρά προβλήματα που απασχολούν τον κλάδο τους. Ειδικότερα επεσήμαναν τα προβλήματα υποστελέχωσης των τμημάτων που αντιμετωπίζουν στα 15 περιφερειακά αεροδρόμια για τα οποία είναι υπεύθυνη η ΥΠΑ. Στα περισσότερα από αυτά υπηρετεί ένας μόνο υπάλληλος, με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε επιφυλακή 24ώρες το 24ωρο, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, χωρίς να μπορεί να απουσιάσει και σε περιπτώσεις ασθενείας κλείνει το αεροδρόμιο, όπως άλλωστε συνέβη, στις αρχές του έτους, στο αεροδρόμιο της Νάξου.

Ενώ υπάρχουν αυτά τα φαινόμενα υποστελέχωσης, τα οποία κατά τους θερινούς μήνες πολλαπλασιάζονται, λόγω αυξημένης κινητικότητας, εδώ και 2 χρόνια είναι σε εκκρεμότητα 17 αιτήσεις μετατάξεων υπαλλήλων για τη στελέχωση των περιφερειακών αεροδρομίων, με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να συνεχίζει να τις καθυστερεί, καθώς απ’ ότι φαίνεται δεν έχει αντιληφθεί το μέγεθος του προβλήματος.

Παράλληλα τόνισαν την οικονομική υποβάθμιση του κλάδου, και αναφέρθηκαν στο μειωμένο  επίδομα που λαμβάνουν οι Τηλεπικοινωνιακοί από το Eurocontrol, ενώ το εργασιακό αντικείμενο των Τηλεπικοινωνιακών έχει αυξηθεί, εξαιτίας της συνταξιοδότησης πολλών υπαλλήλων και τη μη αναπλήρωσή τους.

Επίσης αναφέρθηκαν στη χρήση κρατικών αερολιμένων ως πεδία προσγείωσης, με απουσία δημοσίου ελέγχου, και ειδικότερα  στη συμφωνία συνεργασίας που υπέγραψε ο Δήμαρχος Μήλου, κ. Μανώλης Μικέλης, με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, ώστε το αεροδρόμιο της Μήλου να υποδέχεται και ιδιωτικά αεροσκάφη, εκτός των ωρών λειτουργίας του. Όπως χαρακτηριστικά σημείωσαν αυτές οι δραστηριότητες δημιουργούν σοβαρά ζητήματα ασφάλειας πτήσεων, ανεξέλεγκτων χρήσεων, αλλά και θέματα εθνικής ασφάλειας με πολύ σοβαρές συνέπειες, εάν δεν υπάρχουν οι κατάλληλες ασφαλιστικές δικλείδες.

Οι εκπρόσωποι του Κινήματος Αλλαγής τόνισαν ότι αναγνωρίζουν το σημαντικό ζήτημα της ασφάλειας για τη λειτουργία όλων των Αεροδρομίων και τα ιδιαίτερα προβλήματα στη λειτουργία των Περιφερειακών Αεροδρομίων, που άπτονται της Εθνικής Ασφάλειας. Όπως επίσης αναγνωρίζουν και τα σοβαρά προβλήματα που αφορούν στο προσωπικό που υπηρετεί, στην υποστελέχωση, στα οικονομικά θέματα του κλάδου των Τηλεπικοινωνιακών, αλλά και τα θεσμικά αιτήματα και τις εγγυήσεις για την εύρυθμη λειτουργίας της Αεροναυτιλίας, της ασφάλειας των πτήσεων και το δημόσιο έλεγχο των παρεχόμενων υπηρεσιών της αεροναυσιπλοίας, με την τήρηση πάντα των Διεθνών Κανόνων Εναέριας Κυκλοφορίας.

Διαβάστε επίσης...