Τελευταία νέα
UEFA: Τιμωρία έδρας και πρόστιμα στη Σερβία για ρατσιστική συμπεριφορά οπαδών στα ματς με Ελλάδα και Ολλανδία ΗΠΑ: Διαφοροποιείται ο Βανς σχετικά με τη ζωντανή μετάδοση εκτέλεσης – «Εγώ δεν θα την παρακολουθήσω» Ενεργειακή ακρίβεια: Τα πυρά του ΚΚΕ στην κυβέρνηση και την Ευρωπαϊκή Ένωση Ακροδεξιά επίθεση στην Ελευσίνα: Παραδόθηκε ένας από τους δράστες – Σοκάρει η περιγραφή του θύματος Τεμπονέρας για το δυστύχημα στη Motor Oil: «Η ανθρώπινη ζωή δεν μπορεί να είναι το κόστος της κερδοφορίας» Τραμπ: Ο Πούτιν θα διοχετεύσει άμεσα 300.000 τόνους ντίζελ στην παγκόσμια αγορά – «Οι τιμές θα πέσουν σε επίπεδα ρεκόρ» ΠΑΣΟΚ: Νέες αντιδράσεις για Κωνσταντόπουλο – Τον αδειάζει η Βάσια Μαδέση, αν. γραμματέας Ισότητας – “Εκφράζω δημόσια την αλληλεγγύη μου στην Άννα” Θύελλα αντιδράσεων μετά τις κυρώσεις Τραμπ στο ΔΠΔ – Για «υπαρξιακή απειλή» μιλά η Διεθνής Αμνηστία Κωνσταντόπουλος: Διαψεύδει ότι εξύβρισε και κινήθηκε απειλητικά κατά της Παπαδοπούλου Καρκίνος του μαστού: 8.700 νέες διαγνώσεις και 2.400 θάνατοι ετησίως στην Ελλάδα ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Η ενεργειακή ρήτρα διαφυγής αποτελεί δημοσιονομική ευελιξία και όχι δωρεάν ευρωπαϊκούς πόρους Διονύσης Τεμπονέρας για την έκρηξη στη Motor Oil: «Η ανθρώπινη ζωή δεν μπορεί να είναι κόστος της κερδοφορίας»
Efsyn.gr

Τι ισχύει για το IRIS και το χαρτζιλίκι: Διευκρινίσεις από την ΑΑΔΕ για τη φορολογία

Με αφορμή δημοσιεύματα και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με τη φορολογική μεταχείριση μεταφορών χρημάτων μεταξύ συγγενών και οικείων προσώπων, πηγές της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) επισημαίνουν ότι μεταφορές χρηματικών ποσών σε τραπεζικούς λογαριασμούς, μέσω συστημάτων τύπου IRIS ή όχι, δεν αποτελούν αντικείμενο ιδιαίτερου φορολογικού ενδιαφέροντος, εάν πρόκειται για μικροποσά, εκτός εάν διαπιστώνεται συγκεκριμένο μοτίβο καταχρηστικής πρακτικής.
Όπως έχει επισημανθεί και στο παρελθόν από την ΑΑΔΕ, αυτό ισχύει πολύ περισσότερο για μικροποσά που καταβάλλονται από γονείς ή παππούδες σε παιδιά και εγγόνια για την κάλυψη μικροεξόδων τους (π.χ. χαρτζιλίκι).
Ωστόσο, σχετικά με την υπόθεση ελέγχου φοιτήτριας από την Εύβοια, που έλαβε χρηματική δωρεά από τον παππού της, επισημαίνεται ότι ο φορολογικός έλεγχος αποτελούσε μέρος ελέγχου ευρύτερου κύκλου προσώπων και δεν έγινε για το χαρτζιλίκι του παππού προς τη φοιτήτρια εγγονή.
Επιπλέον, ο φόρος δωρεάς που καταλογίστηκε, αφορά ποσό το οποίο δωρήθηκε σε χρονική περίοδο πριν από τη θέσπιση απαλλαγής για χρηματικές δωρεές έως 800.000 ευρώ και βασίστηκε στην οικειοθελή δήλωση, την οποία υπέβαλε η ελεγχόμενη.
Σύμφωνα με τη νομοθεσία, όμως, οι δηλώσεις αυτές δεν μπορούν να ανακληθούν εκ των υστέρων με ενδικοφανή προσφυγή της ενώπιον της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών της ΑΑΔΕ (σχετική η απόφαση ΔΕΔ 1798/2026).

Διαβάστε περισσότερα

Διαβάστε επίσης...