Gonews.gr

ADAS: Η Ευρώπη κάνει ένα ακόμη βήμα προς την υποχρεωτική τους χρήση από το 2022

/* custom css */
.tdi_38_0f8{
min-height: 0;
}

/* custom css */
.tdi_40_676{
vertical-align: baseline;
}

/* tdc_composer_block – inline css att */
.vc_custom_1575042909545{padding-bottom: 20px !important;}
/* custom css */
.tdi_42_66c{
position: relative !important;
top: 0;
transform: none;
-webkit-transform: none;
}

/* custom css */
.tdi_44_665{
vertical-align: baseline;
}

Από το 2022, όλα τα νέα οχήματα που θα διατίθενται στην ΕΕ θα πρέπει να διαθέτουν ορισμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού ως στάνταρ

/* custom css */
.tdi_46_f00{
position: relative !important;
top: 0;
transform: none;
-webkit-transform: none;
}

/* custom css */
.tdi_48_160{
vertical-align: baseline;
}

Του Νίκου Μιχαλόπουλου
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για την Ασφάλεια των Μεταφορών (ETSC) ανακοίνωσε ότι θα καταστήσει υποχρεωτικά τα προηγμένα συστήματα βοήθειας οδηγών από το 2022 μετά από περισσότερο από ένα χρόνο συζητήσεων.
Η έναρξη ισχύος της υποχρέωσης ADAS, σύμφωνα με το ETSC, θα εισαγάγει σημαντικά πρότυπα ασφαλείας στα οχήματα.  Σύμφωνα με όσα έχουν δηλωθεί, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα έχει μακράν τα πιο αυστηρά πρότυπα ασφάλειας στον κόσμο.
Από το 2022, όλα τα νέα ομόλογα οχήματα θα πρέπει να έχουν το ακόλουθο ADAS ως στάνταρ: Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (AEB), Lane Keeping Assistant (LKA), Παρακολούθηση κόπωσης οδηγού και αναγνώριση απόσπασης της προσοχής και το σύστημα Intelligent Speed ​​Assistance (ISA).
ADAS: Οι εκπρόσωποι των κρατών της ΕΕ κοινοποίησαν την έγκρισή τους για το σχέδιο με όλες τις προδιαγραφές
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, όλα αυτά τα ADAS πρέπει να προσφέρονται στον βασικό εξοπλισμό κάθε νέου οχήματος, ενώ έως το 2024 κάθε νέο αυτοκίνητο διαθέσιμο για αγορά στην Ευρώπη θα πρέπει να τα έχει.
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών τόνισε ότι αυτά τα συστήματα ασφάλειας οδήγησης καθορίστηκαν από διάφορα ευρωπαϊκά κράτη το 2019 μέσω ενός νέου νόμου για την ασφάλεια των οχημάτων.
Έχουν περάσει δύο χρόνια από την έγκριση λόγω των τεχνικών απαιτήσεων των διαφόρων ADAS, συμπεριλαμβανομένων των χαρακτηριστικών του συστήματος ενίσχυσης συντήρησης ταχύτητας.
Σε κάθε περίπτωση, οι εκπρόσωποι των ευρωπαϊκών κρατών μελών κοινοποίησαν την άτυπη έγκρισή τους για το σχέδιο που περιέχει τις τεχνικές προδιαγραφές του συστήματος ISA.
Σύμφωνα με το νόμο, κάθε τύπος συστήματος πρέπει να έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης από τον οδηγό για τη διάρκεια της διαδρομής σε περίπτωση που θέλει να οδηγήσει χωρίς αυτό.
Η ανακοίνωση που κυκλοφόρησε το ETSC τελειώνει με ένα σχόλιο του εκτελεστικού διευθυντή Antonio Avenoso: “Είναι ένα μεγάλο βήμα μπροστά για την οδική ασφάλεια.
Ελπίζουμε ειλικρινά ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες ξεπερνούν τις ελάχιστες προδιαγραφές και εκμεταλλεύονται πλήρως το δυναμικό της τεχνολογίας υποβοήθησης ταχύτητας που σώζει ζωές, αποτρέπει σοβαρούς τραυματισμούς και εξοικονομεί καύσιμα και μειώνει τις εκπομπές».

/* custom css */
.tdi_50_008{
min-height: 0;
}

/* custom css */
.tdi_52_000{
vertical-align: baseline;
}

/* custom css */
.tdi_54_816{
vertical-align: baseline;
}

Διαβάστε περισσότερα

Διαβάστε επίσης...