Τελευταία νέα
“Μήνυμα” Ζωής σε Κασσελάκη: Αγνόησε το αίτημα του ΚΙ.ΔΗ κάλεσε τα κοινοβουλευτικά κόμματα της αντιπολίτευσης για κοινό αίτημα σύστασης προανακριτικής για Καραμανλή Πρωτομαγιά 2025: ημέρα απεργίας, μνήμης και μάχης! Κάλεσμα της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στις απεργιακές συγκεντρώσεις Κωνσταντοπούλου για Τέμπη: Άμεσα τα κόμματα της Αντιπολίτευσης να καταθέσουμε πρόταση για Προανακριτική Σύσκεψη στο ΥΠΕΝ για το μπλακ άουτ σε Ισπανία και Πορτογαλία Καραμέρος: Προσβάλλουν την ελληνική κοινωνία, τη μνήμη των θυμάτων των Τεμπών και τους συγγενείς τους Χαρίτσης: Το σημερινό υπουργικό συμβούλιο είναι μια ομολογία ενοχής Σκληρή επίθεση Μπίστη στην Κωνσταντοπούλου: “άνθρωπος που τόλμησε να πει στον πρωθυπουργό που την έκανε πρόεδρο της Βουλής ‘στο λαγούμι που είσαι θα μείνεις εκεί, όσο υπάρχω εγώ’ τα λέει όλα.” Τριγωνικές σχέσεις: ΝΔ – Μαξίμου και Blue Skies ΠΑΣΟΚ: Η κυβέρνηση οφείλει να λάβει υπόψη την τεκμηριωμένη πρότασή μας για τον σιδηρόδρομο Τέμπη: Διαβιβάστηκε στην Βουλή η δικογραφία για Κώστα Καραμανλή – Την Τετάρτη στην Ολομέλεια – Με πλημμέλημα αλά Τριαντόπουλου θα ξεγλιστρήσει η ΝΔ Υπουργικό Συμβούλιο: Στο επίκεντρο η οικονομία και η υλοποίηση εξαγγελιών – Οι μεταρρυθμίσεις για τελωνεία και δημοσιονομική διαχείριση Τέμπη: Στη Βουλή η δικογραφία για Κώστα Καραμανλή και Χρήστο Σπίρτζη

Eκδήλωση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών

 Απρίλιος 15, 2022

Περισσότερες από 200 ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, του ΟΑΕΔ (ΔΥΠΑ), του ΟΠΕΚΑ και του Υπουργείου Εργασίας, μέσω των οποίων εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι και αγρότες έχουν ολοκληρώσει 260 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές τα τελευταία 2,5 χρόνια, είναι η νέα πραγματικότητα στην εξυπηρέτηση των πολιτών που μέχρι πρότινος ήταν αντιμέτωποι με το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων, τις ατελείωτες ουρές και την ταλαιπωρία.

«Μας έλεγαν προεκλογικά οι πολίτες “αλλάξτε το κράτος”, αυτό ακριβώς κάνουμε. Το κάνουμε στην πράξη και κάθε μέρα δουλεύουμε σε αυτή την κατεύθυνση, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως εργαλείο όχι ως αυτοσκοπό. Πρώτα και πάνω από όλα είναι ο πολίτης, η εξυπηρέτησή του και ο απαραίτητος σεβασμός τον οποίο οφείλουμε να του δείξουμε», δήλωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων όπου παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι αναβαθμισμένες ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρονται πλέον στους πολίτες.

Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η λειτουργία του αριθμού 24ωρης δωρεάν εξυπηρέτησης 1555, για εργασιακά, ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και κοινωνικά θέματα, ο οποίος έχει δεχτεί περισσότερες από 1,7 εκατομμύρια κλήσεις σε διάστημα μόλις οκτώ μηνών, ενώ σχεδόν το 99% των πολιτών που τον χρησιμοποίησαν έλαβαν απαντήσεις στα απλά ή σύνθετα ερωτήματα τους.

Παρουσιάστηκαν επίσης τα νεότερα κανάλια επικοινωνίας του κράτους με τον πολίτη, όπως οι υπηρεσίες myOAEDlive και myEFKAlive που προσφέρουν τη δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης (υπηρεσίες πολύτιμες ειδικά για ΑμΕΑ, κατοίκους απομακρυσμένων, ορεινών ή νησιωτικών περιοχών), ο νέος θεσμός των ηλεκτρονικών ραντεβού αλλά και οι καρποί της συνεργασίας του ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ με τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, μέσω των οποίων έχουν γίνει 2,5 εκατομμύρια συναλλαγές.

Σημαντικότερες δράσεις για την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πολιτών:

-Νέος αριθμός εξυπηρέτησης 1555. Όλοι οι πολίτες μπορούν πλέον να καλούν δωρεάν, 24 ώρες το 24ωρο και με ελάχιστο χρόνο αναμονής για εργασιακά, συνταξιοδοτικά, ασφαλιστικά και κοινωνικά ζητήματα. Ήδη μέσα στους 8 πρώτους μήνες λειτουργίας του εξυπηρέτησε πάνω από 1,7 εκατομμύριο κλήσεις πολιτών, με 8 στους 10 να δηλώνουν ικανοποιημένοι από το επίπεδο εξυπηρέτησης.

-Πάνω από 200 ηλεκτρονικές υπηρεσίες από τον ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και τον ΟΠΕΚΑ και το Υπουργείο Εργασίας. Οι περισσότερες αναπτύχθηκαν από το 2019 και μετά. Τα τελευταία 2,5 χρόνια έχουν διενεργηθεί πάνω από 260 εκατομμύρια συναλλαγές.

-Ηλεκτρονικά ραντεβού. Το μέτρο ξεκίνησε να εφαρμόζεται στην αρχή της πανδημίας και διατηρήθηκε στη συνέχεια, καταργώντας τις ουρές στα γκισέ του ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ και διευκόλυνε την καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών, αλλά και των υπαλλήλων. Μέχρι σήμερα έχουν διενεργηθεί πάνω από 3,8 εκατ. ηλεκτρονικά ραντεβού σε ΕΦΚΑ, ΟΑΕΔ και ΟΠΕΚΑ.

-Υπηρεσίες myEFKAlive και το myOAEDlive. Η υπηρεσία αυτή αφορά την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση του πολίτη μέσω βιντεοκλήσης από υπάλληλο των Φορέων. Ιδιαίτερα χρήσιμη σε κατοίκους απομακρυσμένων ορεινών ή νησιωτικών περιοχών ή ανάπηρους συμπολίτες κ.λπ. Πάνω από 12.000 τηλεδιασκέψεις τους τελευταίους 8 μήνες.

-Χρήση των υπηρεσιών του ΕΦΚΑ, του ΟΠΕΚΑ και του ΟΑΕΔ και μέσω των ΚΕΠ. Η συνεργασία αυτή έχει ήδη εξυπηρετήσει πάνω από 1 εκατομμύριο πολίτες. Πάνω από 2,5 εκατομμύρια συναλλαγές μέσω ΚΕΠ.

-Αναβάθμιση των ιστοσελίδων τόσο του Υπουργείου όσο και των Φορέων με αντίστοιχη ενίσχυση της προβολής των ψηφιακών υπηρεσιών.

Διαβάστε επίσης...